Reitemakersrijge 3a    9711 HT Groningen    T. (050) 314 24 36    info@kempscommunicatie.nl

Plan, idee, woorden. Dat is waar gedrukte en digitale communicatie mee begint.
Het zijn de drie dingen waar wij goed in zijn. Om het verhaal - úw verhaal - compleet te maken, werken we samen met ontwerpers, fotografen, webbouwers en -designers. Dat scheelt u kostbare overhead. U kunt daardoor het maximale uit uw budget halen.

UPDATE: www.xpectkemps.nl

Blog

Mijn Moleskine

Mijn meestgebruikte merk notitieboekjes is Quantore (hoe verzin je trouwens zo’n naam). Ik vind ze handig vanwege de ringband aan de bovenkant. Is een blaadje volgeschreven, dan kun je snel doorbladeren. Zo mis je in een interview of gesprek geen cruciale woorden.Bij speciale gelegenheden gebruik ik de notitieboekjes van Moleskine. Crèmekleurig papier met afgeronde hoeken, lint als bladwijzer, stevige kaft en elastiekje om de boel bij elkaar te houden. Kortom, een elegant dingetje dat romantisch kunstenaarschap ademt. Oscar Wilde, Henri Matisse, Ernest Hemingway en Bruce Chatwin.Maar nu komt het. Het merk Moleskine bestaat pas sinds een jaar of vijftien. Een geslaagd voorbeeld van retromarketing. Het bewijst de waarde van een doordacht verhaal achter een product. Als Moleskine-gebruiker koop je niet slechts een atavistisch kladbloc, maar de belofte van een avontuurlijk leven waarin Parijse cafés en verre reizen een hoofdrol spelen. In 2008 waren er wereldwijd al 14 duizend winkels waar Moleskine-notitieboekjes worden verkocht. Sinds enige tijd is er ook een app. Het bewijst dat de Moleskine-romantiek tablet-bestendig is.

Lees verder...