Reitemakersrijge 3a    9711 HT Groningen    T. (050) 314 24 36    info@kempscommunicatie.nl
Het communicatiebudget van VosHoving Bedrijfsmakelaars is klein. Toch scoren ze met hun website hoog in Google. Met de belangrijkste zoekwoorden staan ze zelfs bovenaan. Voor een nichemarkt die steeds belangrijker voor VosHoving Bedrijfsmakelaars wordt, ontwikkelden we een SEO-vriendelijke website met een vriendelijk prijskaartje.Laten zien waar je voor staat.Met een brede introductiecampagne lanceerden we de nieuwe bedrijfsnaam, die verrassend snel ingeburgerd raakte.De opdracht luidde: ontwikkel een advertentiecampagne voor zakenbladen, waardoor we nog beter zichtbaar zijn voor onze doelgroep.De stip als herkenbaar huisstijlelement komt ook terug in een nieuw submerk.Omslagmap en corporate brochure ineen: een voorbeeld van hoe je efficiƫnt met je communicatiebudget kunt omgaan.Als ghostwriter van afwisselend Vos en Hoving schreven we eigenzinnige columns voor een ondernemersblad. Het zorgde voor de nodige gespreksstof met opdrachtgevers.

VosHoving Bedrijfsmakelaars

Jongens waren ze - maar ondernemende jongens. Alleen was dat laatste niet zo goed zichtbaar. Hun bedrijfsmakelaardij was slechts een radertje in het uurwerk van een allround-makelaarskantoor. Eigen kantoorruimte via drie smalle trappen bereikbaar. Joh, de meeste klanten wisten niet eens dat ze allebei vennoot waren binnen het bedrijf. Tijd om ook als merk op eigen benen te staan. Nieuwe locatie, nieuwe naam en nieuwe scherpe positionering. Het ondernemerschap van de jongens achter VosHoving Bedrijfsmakelaars moest de rest doen. Vandaar het thema: 'Ondernemend goed.'